دانشگاه پزشکی گدانسک
نوشته شده توسط : jvnproc

دانشگاه پزشکی گدانسک (MUG) به بیش از 6000 دانشجو، دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش می دهد. دانشجویان بین المللی 10 درصد از دانشجویان MUG را تشکیل می دهند و نماینده هستند. این دانشگاه کلاس‌هایی را به زبان انگلیسی برای دانشجویان دو مقطع تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی برگزار می‌کند: دکتری پزشکی و کارشناسی ارشد داروسازی.

دانشجویان به یک پردیس مسکونی دانشجویی در موقعیت مناسب، یک کتابخانه مدرن و یک باشگاه دانشجویی "مدیک" دسترسی دارند.

دانشگاه پزشکی گدانسک مراقبت های بهداشتی را برای ساکنان منطقه پومرانیا و مناطق مجاور ارائه می دهد و همچنین به طور فعال از پروژه های بهداشت عمومی حمایت می کند. دانشگاه روز آموزش پزشکی و پیک نیک برای سلامتی را برگزار می کند، رویدادهایی که در خدمت افزایش آگاهی طرفدار سلامت در منطقه ما هستند.

دانشگاه پزشکی گدانسک دارای بیش از 5000 دانشجو در چهار دانشکده است: دانشکده داروسازی، دانشکده پزشکی، دانشکده علوم بهداشتی و دانشکده بین دانشگاهی بیوتکنولوژی (دانشگاه گدانسک و دانشگاه پزشکی گدانسک).

 برای کسب اطلاعات در زمینه رویای تحصیل دندانپزشکی در آمریکا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشکده پزشکی در دانشگاه پزشکی گدانسک

 همه چیز را درمورد تحصیل دندانپزشکی در کانادا، بدانید.

دانشکده پزشکی در سال 1945 تأسیس شد. این دانشکده همچنین شامل بخش دندانپزشکی است و برنامه های دکترا را به زبان انگلیسی به غیر از برنامه های لهستانی ارائه می دهد. اهداف آن به طور جدایی ناپذیری با سنت چند صد ساله فعالیت های پزشکی و علوم طبیعی در گدانسک، به ویژه در Gimnazjum Gdańskie (Gymnasium Gedanense) که در سال 1558 تأسیس شد، مرتبط است، و بعداً نام علمی تر (Gymnasium Academicum sive Illustre, Atheneum Gedanense) داده شد.

دانشکده پزشکی در سه گرایش تحصیلی ارائه می دهد - پزشکی (مطالعات کارشناسی ارشد 6 ساله همگن) و دندانپزشکی پزشکی (مطالعات کارشناسی ارشد 5 ساله همگن) و همچنین تکنیک های دندانپزشکی (مطالعات درجه 1 BSc 3 ساله). سطح بالای تحصیلات دانشکده توسط کمیته اعتباربخشی دانشگاه‌های پزشکی که در کنفرانس روسای دانشگاه‌های پزشکی کار می‌کنند، و توسط کمیته اعتباربخشی دولتی تأیید شد که به دانشکده یک اعتبار 5 ساله برای هر دو رشته کارشناسی ارشد اعطا کرد. علاوه بر این، کلاس های رشته پزشکی نیز به زبان انگلیسی برگزار می شود (از سال 2002).

این کلینیک ها علاوه بر تشکیل کلاس های عملی با هدف آماده سازی دانشجویان برای حرفه خود و تحصیلات تکمیلی، خدمات تشخیصی و درمانی بسیار تخصصی را نه تنها برای مردم سه شهر و شهرهای مجاور، بلکه برای کل شمال و مرکز انجام می دهند. لهستان تحقیقات در تجزیه و تحلیل ابتدایی و بالینی در حال توسعه مداوم است. در رتبه بندی وزارت علوم و آموزش عالی برای 61 دانشکده و موسسه پزشکی، دانشکده پزشکی MUG در رده واحدهای تحقیقاتی پزشکی مقام اول را کسب کرد.

 درمورد شرایط لازم برای تحصیل در رشته پزشکی، بیشتر بدانید.

دانشکده داروسازی در دانشگاه پزشکی گدانسک

دانشکده داروسازی دانشگاه پزشکی گدانسک دارای رشته پزشکی آزمایشگاهی به عنوان زیرشاخه است و هدف اصلی آموزش کارشناسی ارشد علوم و کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل پزشکی است که بتوانند با رقابت رو به رشد مرتبط با این واقعیت که لهستان عضو اتحادیه اروپا است، روبرو شوند.

 همه چیز را در زمینه تحصیل پزشکى در کانادا، بدانید.

دانشکده داروسازی در دو گرایش - داروسازی (مطالعات کارشناسی ارشد 5 ساله همگن) و تحلیل پزشکی (مطالعات کارشناسی ارشد 5 ساله همگن) دانشجویان را آموزش می دهد. سطح بالای تحصیلات دانشکده توسط کمیته اعتباربخشی برای دانشگاه های پزشکی تأیید شد، که اعتبار دانشکده را برای هر دو رشته کارشناسی ارشد اعطا کرد. کلاس های داروسازی نیز به زبان انگلیسی برگزار می شود.

در رتبه بندی وزارت علوم و آموزش عالی برای 61 دانشکده و موسسه پزشکی، دانشکده داروسازی در رشته واحدهای تحقیقاتی پزشکی رتبه اول را کسب کرد. ما در لهستان سوم شدیم، بنابراین تنها از دو واحد تحقیقاتی آکادمی علوم لهستان (PAN) عقب هستیم - گروه زیست شناسی پزشکی در ورشو و موسسه فارماکولوژی در کراکوف.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: